lunes, 17 de agosto de 2015

Blocs de cartolinas para manualidades - Blocs de cartulinas para manualidades

Ola!

Estreo o blog co fin de dar a coñecer uns packs de cartolinas a 2,99€ que atopei no Lidl de Pontevedra, o mesmo que hai na entrada da cidade indo pola N-550. Descoñezo totalmente se os venden noutros centros da compañía nesta tempada, mais imaxino que haberá artigos similares.


Persoalmente atopo atractivos estes supermercados pola variedade de produtos que ofrecen nos seus expositores metálicos. Actualmente, ao achegarse o período escolar, aproveitan para sacar moito material interesante para manualidades e arte, tal e como os packs de cartolinas que te ensino hoxe.

Sempre que busco material para manualidades, unha das cousas que máis boto en falta nos bazares e papelerías son os blocs de cartolinas que ofrezan todas as cores sen excederse moito no prezo, é por iso que cando encontrei estes practicamente case choro de ledicia; tamén, como é obvio, o amigo que me acompañaba non o podia entender.




Venden cinco tipos distintos de pack, os cales inclúen cartolinas con purpurina, con estampados e demais, perfectas para scrapbook. Penso que para a cantidade de cartolinas tan variadas que trae, xunto a eses deseños tan molongos, está moi pero que moi ben.


¿Ti que opinas?





¡Hola!

Estreno el blog con el fin de dar a conocer unos packs de cartulinas a 2,99€ que encontré en el Lidl de Pontevedra, el mismo que hay en la entrada de la ciudad yendo por la N-550. Desconozco totalmente si los venden en otros centros de la compañía en esta temporada, pero imagino que habrá artículos similares.


Personalmente encuentro atractivos estos supermercados por la variedad de productos que ofrecen en sus expositores metálicos. Actualmente, al acercarse el período escolar, están aprovechando para sacar mucho material interesante para manualidades y arte, tal y como lo que te enseño hoy.

Siempre que busco material para manualidades, una de las cosas que más hecho en falta en los bazares y papelerías son los blocs de cartulinas que ofrezcan todos los colores sin excederse mucho en el precio, es por eso que cuando encontré estos prácticamente casi lloro de alegría; también, como es obvio, el amigo que me acompañaba no lo podía entender.




Venden cinco tipos distintos de pack, los cuales incluyen cartulinas con purpurina, con estampados y demás, perfectas para scrapbook. Pienso que para la cantidad de cartulinas tan variadas que trae, junto a esos diseños tan molongos, está muy pero que muy bien.


¿Tú qué opinas?




Fontes das imaxes/Fuentes de las imágenes:
http://www.bandt.com.au/marketing/aussie-supermarket-wars-set-to-explode-with-new-entry-in-market

2 comentarios:

  1. Cuanto te paga lidel para esta publicidad? Me desuscribo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jajajaja me pagan entre 0 y un millón de euros por minuto. :P

      Eliminar

A túa opinión axúdame a mellorar os contidos. Moitas grazas. :)

Tu opinión me ayuda a mejorar los contenidos. Muchas gracias. :)