viernes, 4 de septiembre de 2015

Orella pendella

Ola de novo!

Como algún de vós saberedes, actualmente non teño cámara para preparar entradas de manualidades, materiais, contos... Nin sequera podo grabarme cantando cancións. Polo que ata posiblemente o mércores ou venres que ven soamente poderei publicar algúns dos recursos que vaia atopando por internet.

Así que hoxe quero dar a coñecer unha magnífica páxina: Orella pendella.



Trátase dunha páxina onde recopilan milleiros de cancións clasificadas en distintas categorías: para xogos, de caricias no colo, trabalinguas, recitados, coprolalias, oracións de risas... Sinceramente, está xenial, moi traballada. Ademáis inclúe un apartado para enviar ti as túas propias cancións, o que crea un proceso de retroalimentación impresionante. Nós crecemos e eles/as tamén.

A única "pega"? Que tanto a páxina coma as cancións están en galego. Poño "pega" entre comiñas porque obviamente isto non ten por que resultar un inconvinte para ninguén. Por exemplo, para os que non sexades de Galicia podedes traballar as cancións das culturas doutras provincias de España, polo cal esta páxina pode servos de gran utilidade.

Se tivera que darlle unha nota, sen dúbida dáballe un 10.



Aparte, se queres traballar a interculturalidade, aquí te deixo unha entrada dunha compañeira para traballar os xogos do mundo, e aquí outra para traballar máis en concreto os xogos populares de España.





¡Hola de nuevo!

Como alguno de vosotros sabréis, actualmente no tengo cámara para preparar entradas de manualidades, materiales, cuentos... Ni siquiera puedo grabarme cantando canciones. Por lo que hasta posiblemente el miércoles o viernes que viene solamente podré publicar algunos de los recursos que vaya encontrando por internet.

Así que hoy quiero dar a conocer una magnífica página: Orella pendella.

Se trata de una página donde recopilan millones de canciones clasificadas en distintas categorías: para juegos, de caricias en el regazo, trabalenguas, recitados, coprolalias, oraciones de risas... Sinceramente, está genial, muy trabajada. Además incluye un apartado para enviar tú tus propias canciones, lo que crea un proceso de retroalimentación impresionante. Nosotros/as crecemos y ellos/as también.


¿La única "pega"? Que tanto la página como las canciones están en gallego. Pongo "pega" entre comillas porque obviamente esto no tiene por qué resultar un inconveniente para nadie. Por ejemplo, para los que no seáis de Galicia podéis trabajar las canciones de las culturas de otras provincias de España, por lo cual esta página os puede ser de gran utilidad.

Si tuviera que darle una nota, sin duda le daba un 10.

Aparte, si quieres trabajar la interculturalidad, aquí te dejo la entrada de una compañera para trabajar los juegos del mundo, y aquí otra para trabajar más en concreto los juegos populares de España.




Fontes das imaxes/ Fuentes de las imágenes:
http://orellapendella.gal/

8 comentarios:

  1. es una página muy maja, gracias por la recomendación. un abrazo y buen finde.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A mí personalmente me fascina, seguramente muchas de las canciones que os muestre en este blog estean ahí también, pues tiene de todo. :)

      Otro abrazo abrazote. :D

      Eliminar
  2. He estado "cotilleando" la página, está muy bien.
    Muchas gracias y felices vacaciones.
    Un beso

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A mí me la dieron a conocer en el ciclo de Educación Infantil para unos trabajos, y me encantó. :)

      Me alegro que te guste, otro besico. :D

      Eliminar
  3. Ola,Marga:Acabo de dar co teu blogue e paréceme moi interesante todo o que amosas nel. Fágome seguidora do mesmo para continuar aprendendo.
    Invítote a visitar o meu: http://orecunchodasfadas.blogspot.com/
    Se che apetece seguimos en contacto. Un saúdo.
    Anabel García.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Encántame coñecer blogs novos e activos! Agora mesmo me paso polo teu a botarlle un súpervistazaco.

      Moitísimas grazas por pasarte polo meu blog, alégrame moito coñecer xente nova. :D

      Manteremos o contacto, pois. Un biquiño. :)

      Eliminar
  4. Un recurso para ter a man, sen ningún tipo de dúbida.
    Un saúdo e boa semana.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Penso igual ca ti, é unha páxina inmensamente útil, chea de coñecemento e tradición. :)

      Un saudiño, e igualmente boa semana Isabel, grazas por pasares por aquí. :D

      Eliminar

A túa opinión axúdame a mellorar os contidos. Moitas grazas. :)

Tu opinión me ayuda a mejorar los contenidos. Muchas gracias. :)